مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای این شرکت در سال مالی 1402 گفت: سوپر اپلیکیشن فرهنگیان و سامانه کدال داخلی موسسه از مهمترین دستاوردهای این شرکت بوده که در راستای سیاستهای هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان برای ورود به حوزه دیجیتال دنبال شده است.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ تدبیرگران اطلس، مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به31 شهریورماه 1402 شرکت پژوهش و نوآوری در مورخ 10 آبان 1402 با حضور اعضای هیئت مدیره و نمایندگان سهامداران در ساختمان مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد.
دکتر علی کاظمی مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری با اشاره به مهمترین برنامههای در دست اقدام این شرکت در حوزه فناوری و اقتصاد دیجیتال افزود: همکاری با اپراتورهای مخابراتی و شرکتهای ارائه دهندۀ زیرساخت ارتباطات و پهنای باند، ورود به فناوری جدید زنجیرۀ بلوکی (Block Chain) و در اختیار گرفتن دانش تخصصی در این حوزه، ورود به فناوری نئو بانک، راهاندازی زیرساخت ارسال و دریافت پیام کوتاه انبوه، راهاندازی سرویس ویدئوی درخواستی (VOD) و همچنین سوپراپلیکیشن فرهنگیان با هدف ایجاد خدمات متنوع و مختلف آنلاین برای جامعۀ فرهنگیان از مهمترین اقدامات بوده است.
وی تصریح کرد: تعریف، تولید و پیادهسازی برخی از پروژهها مانند سامانه کُدال داخلی مؤسسه، سامانۀ برنامه و بودجه، سامانۀ هوش تجاری، سامانۀ مناقصات، سامانۀ مدیریت امور حقوقی و دعاوی و … در راستای تحول دیجیتال موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز از جمله فعالیتهای این شرکت در یکسال اخیر بوده است.
لزوم ورود به حوزه استارتاپها توسط شرکت پژوهش و نوآوری
همچنین دکتر داریوش خدادادی مدیر عامل هلدینگ تدبیرگران اطلس با اشاره به فراهم کردن بستر آموزش به صورت دیجیتال، گفت: امروزه با توسعۀ دنیای دیجیتال و استفاده از اینترنت تقریبا میتوان گفت بیشتر کارهای انسانی سمتوسوی اینترنتی و غیرحضوری به خود گرفته است. اقدامات غیرحضوری ویژگیها و مزایای بسیار زیادی دارند که باعث افزایش سرعت در انجام کارها و بهبود کیفیت و سطح زندگی میشوند. آموزش الکترونیکی و آنلاین یکی از روشهای آموزشی بسیار پرکاربرد و مطلوب در دنیا است.
وی افزود: راهاندازی سامانۀ تلویزیون اینترنتی (IPTV) برای مؤسسه سبب میشود قابلیت اتصال به تمام سیستمهای تحت شبکه و هوشمند فراهم شود و مخاطبان به انواع محتواهای ویدئویی دسترسی داشته باشند که این مهم گامی در جهت شفافسازی هرچه بیشتر است.
دکتر خدادادی از میزان اثرگذاری یک تبلیغ در ذهن مخاطب گفت و با تاکید بر ورود به بستر تبلیغات در اقتصاد دیجیتال، پیشنهاد کرد از این راهکار به منظور تبلیغات کسبوکارهای کوچک و استارتاپها میتوان بهره برد.
در ادامه مجمع، گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورتهای مالی منتهی به 31 شهریورماه 1402 قرائت شد و پس از بحث و بررسیهای لازم در رابطه با گزارشهای مذکور، صورتهای مالی فوق به تصویب رسید.
در پایان برای سال مالی منتهی به31 شهریورماه 1403، مؤسسۀ حسابرسی «وانیا نیک تدبیر» به عنوان حسابرس اصلی و بازرس قانونی شرکت و مؤسسۀ حسابرسی «اصولنگر آریا» به عنوان بازرس علیالبدل و همچنین روزنامه ایران به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت برای درج آگهی انتخاب شد.