دکتر محمد دلبری در حاشیه همایش سراسری اعضای هیئتمدیره و مدیران عامل موسسه، هلدینگها و شرکتهای تابعه و در نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیتهای مجموعه، ضمن بازدید از غرفه هلدینگها بر پاسخگویی مستمر و شایسته به اعضای موسسه تاکید کرد.
رییس هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، در جریان بازدید از غرفه هلدینگ تدبیرگران اطلس و شرکت فرآیند نوین فرهنگیان، از طریق سیستم ارتباط با اعضا، به صورت نمادین پاسخگوی تماس مخاطبین این واحد بود.
دکتر دلبری وجود سیستم پاسخگویی دقیق و برخط را یکی از اقدامات بسیار خوب صندوق در زمینه تکریم عملی فرهنگیان دانست و گفت: پاسخگویی مستمر و شایسته به اعضای محترم و همچنین سایر فرهنگیان، از وظایف ذاتی موسسه است که باید به بهترین نحو ممکن انجام شود زیرا ما با یکی از شریفترین اقشار جامعه در ارتباط هستیم.
سامانه ارتباط با اعضای موسسه سالانه بیش از 20 هزار تماس تلفنی از اعضا دریافت کرده و پاسخگوی سوالات آنهاست.