روز 27 اردیبهشت که در تقویم جهانی به نام روز ارتباطات و در تقویم ملی ما به نام روز روابطعمومی نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا از کوشندگان و تلاشگران این عرصه که همزمان وظیفه حفاظت از منافع و مصالح سازمانها و سهامداران از یک سو و دغدغههای بحق افکار عمومی از سوی دیگر را بر عهده دارند، تقدیر کرده و به آنها تبریک بگوییم.
وظیفه همه مدیران در سطوح گوناگون است که اهمیت این وظیفه خطیر را درک کرده و به این عزیزان کمک کنند تا رسالت خود را به درستی به انجام برسانند و موازین اخلاق حرفهای خود را رعایت کنند. در حقیقت مدیران و کارشناسان روابطعمومی که پیش از این به عنوان چشم و گوش سازمانها و دستگاهها شناخته میشدند، امروز در نقش مشاوران تاثیرگذار در برندینگ سازمانی ظاهر شدهاند و با ظهور شبکههای اجتماعی، تاثیرگذاری آنها بیش از پیش شده است.
در پایان ضمن تبریک مجدد روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابطعمومی، تاکید میکنم، همانطور که ما در صندوق ذخیره فرهنگیان از ظرفیت مدیریت روابطعمومی و امور بینالملل به عنوان فرصت بزرگ و بیبدیلی برای پیشبرد امور و منافع سازمان به ویژه در زمینه برندینگ و ارتباط با بیش از یک و نیم میلیون نفر فرهنگی عضو شاغل و بازنشسته بهره میبریم، باور داریم که همه نهادها، سازمانها و دستگاهها، میتوانند از این ظرفیت و فرصت استفاده کنند.